3kızdan1i ~Aleyna

Merhaba ben Aleyna. 18 yaşındayım.Bu sene Arapça Öğretmenliğini kazandım.Arapçadan sonra çince, japonca ve korece öğrenmek istiyorum. Terazi burcuyum yükselenim ise boğa biraz dengesizim kararsızlık ise kesinlikle benim diğer adım 🙂 Kitap okumayı çok seviyorum genellikle gerilim, polisiye ve aşk içerikli romanlar okuyorum. Klasiklerden ise Sefiller favorim.Macera, bilimkurgu, aksiyon ve dram türündeki filmler ise her zaman tercihim, dizilerde filmler kadar ilgi odağımda birçok Türk dizisini takip ediyorum yabancı dizileride aynı şekilde, vloglarıda severek takip ediyorum. Genellikle okuduğum kitapların izlediğim filmlerin etkisinden uzun süre kurtulamıyorum. Herşeye rağmen gülmeyi seviyorum çünkü benim için gülümsemek en güzel aksesuar.Beyza ve Eda vazgeçilmez güzelliklerim. Onların yanında kendimi güvende hissediyorum. Onlar benim arkadaşlarım değil kardeşlerim. Hayatımı anlamlı kılan iki güzel dostumu çok seviyorum… 

3 thoughts on “3kızdan1i ~Aleyna

  1. Sevgili Aleyna, benim adım Esila. Öncelikle senin gibi bende arapça öğretmenliği istiyorum. Bunun icin ygs mi daha önemli yoksa lys de dil sınavı mı? kazanmak icin kac net yapmam gerek ikisinden de. kazanmış biri olarak tavsiyelerine ihtiyacım var..

    Beğen

    1. Sevgili Esila, ygs nin yüksek olması çok iyi olur lysde de dil sınavında türkçe ingilizce çeviriler paragraf sorularında netlerinin olması dil3 için daha etkili. Ygsde iyi yaparsan dilde de dil3ü etkileyen sorularda da netin olursan inşallah rahatça kazanırsın..

      Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

