3kızdan1i ~Eda

Herkese merhaba ✋

Ben de bu üç kişilik küçük ailemizin üçüncüsü Eda. 18 yaşındayım ve bu sene pdr bölümünü kazandım. Özgürlüğüne düşkün ve hayalperest bi genç kızım galiba. Hayata hep en iyi pencereden bakmayı tercih ediyorum. Kitap ve film evet sevdiğim şeyler ama benim en zevk aldığım şey kesinlikle müzik ve yürüyüş. Bu ikisi vazgeçilmezim. Kendi kendime şarkı söylemeye bayılırım. Bu bloğu açarken duyduğum heyecanı tarif edemem. İnsanlarla iletişime geçmek, tanımadığım İnsanlara yardımcı olmak gerçekten paha biçilemez benim için. Hayatımda en güvendiğim iki güzel insanla burda olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Yorum ve önerileriniz için çok teşekkür ederiz. Mutlu akşamlar 🎀

Bir Cevap Yazın

